ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie NEMIRA BUTIK produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:
NEMIRA BUTIK Edyta Sztengert
ul. Żniwna 12, 95-200 Pabianice tel. 531-800-968
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.
Ważne informacje:
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu na nr konta na podany w formularzu zwrotu.
Ważna informacja:
Przed dokonaniem zwrotu prosimy zapoznaj się z pouczeniem o odstąpieniu od umowy.
REKLAMACJA / WYMIANA
Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma formularz reklamacji. W przypadku braku towaru dokonany zostanie zwrot środków na konto bankowe podane w formularzu.
W przypadku reklamacji / wymiany otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:
NEMIRA BUTIK Edyta Sztengert
ul. Żniwna 12, 95-200 Pabianice tel. 531-800-968
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.
Ważne informacje:
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep zwróci jego koszt.
NEMIRA BUTIK ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.